  • Data: 2004-05-29 16:31:34
    Temat: Re: mogę żądać ???
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym nie wiem jak wygląda Twoja umowa, moja zawarta wieki na wtedy
    > jedyną, a teraz "tę większą" neostradę zawiera paragraf 6 który mówi
    "klient
    > oświadcza, że otrzymał Regulamin oraz Cennik i zgadza się z ich treścią".
    > Cięzko mi uwierzyć, aby Twoja umowa nie zawierała jakiegoś punktu,
    tutaj nie podpisałem tego, ponieważ ten właśnie punkt był związany ze zgodą
    na przetwarzanie danych .. a to mam Haniu w nosie:)))
    Inne rzeczy podpisałem a tego nie ......
    POprostu celowo nie podpisałem
    i tyle
    Oni źle ułożyli umowę nie można zgody na przetwarzanie wiązać z jakimkolwiek
    punktem
    i tyle :))))

    >który
    > umożliwiłby prawnikom TPSA odgonienie się od roszczeń gapiowatych
    klientów.
    > Oświadczenie o którym mówisz [zgoda na przetwarzanie danych osobowych]
    byla
    > poniżej i kwitowało się ją osobnym podpisem - w rzeczy samej dobrowolnym.
    Na
    > końcu całej umowy istnieje coś takiego jak Załączniki. Jeśli masz tam
    > wymieniony cennik to zapomnij że uda Ci się udowodnić jakoś, że cennika
    nie
    > widziałeś na oczy.

    Wymienione są oczywiście ale nie dostałem cennika i nie podpisałem faktu
    otrzymania tych załączników ... o czym powyżej napisałem

    pozdrawiam
    fart