  • Data: 2004-05-20 01:07:06
    Temat: Re: mandat za olej opalowy
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ,

    > imho chodzi tu o kwestie ekologiczne, norma dla oleju opalowego dopuszcza
    50
    > razy wiecej zwiazkow siarki niz ON.
    > faktyczna zawartosc siarki OO jest zalezna od rafinerii z ktorej pochodzi,
    > w niektorych OO od ON rozni sie...tylko barwa

    bzdura
    olej opałowy ma o rząd wielkości miejszą zawartość siarki
    /piec na byle czym nie będzie pracował/
    zapraszam na stronę rafineri gdańskiej tam są dokładne dane fizyczne i
    chemiczne paliw.
    opał ma większą gęstość co czasem ma zbawienny wpływ na zużytą pompę
    wtryskową
    /opowieści o wzroście mocy silnika z tego się biorą./
    kłopoty pojawiają sie zimą z zamarzaniem paliwa ale i na to są metody.
    jednym słowem opał jest dobrym paliwem /nawet bardzo dobrym/do silnika ale
    ten prawdziwy czerwony.
    bo ten odbarwiony kwasem siarkowym to już faktycznie szkodzi silnikowi.
    mało kto robi to porządnie.

    a swoją drogą to ciekawe że nie mogę do swojej prywatnej własności wlewać
    dowolnych mikstur
    legalnie zakupionych często na f vat.
    tylko czekać na zakaz słodzenia herbaty kubańskim cukrem.
    i zakaz palenia skrętów./tu też omijam akcyzę/ czekam na ustawę.......

    myślę że księżyc to dobre miejsce dla naszych tFurców tzw.prawa wraz z ich
    rodzinami.