  • Data: 2004-08-27 19:10:13
    Temat: Re: legitymowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cgmsit$ns4$1@inews.gazeta.pl...

    > i mam odmienne, poniewaz jezeli nie masz szans spisac danych nie mozesz
    > ewentualnie skargi zlozyc bo nie masz na kogo.

    Wystarczy napisać, ze Ciebie legitymował. W kilka sekund "winowajcę znajdzie
    się w komputerze, bo każde legitymowanie jest wprowadzane do systemu. Jeśli
    nawet nie, to jest coś takiego jak dyslokacja służby. Policjanci nie mogą
    sobie latać tam, gdzie się im podoba. To już trochę bardziej skomplikowane,
    ale istnieje spora szansa, że jednak mimo wszystko znajdzie się taki
    policjant. Zwłaszcza jak podasz rysopis. No i jeśli ma wywieszony na
    mundurze numer służbowy (6 cyfr na niebieskim tle na gwieździe, to
    identyfikuje on policjanta indywidualnie.

    > Nie rozumiem jednak nadal dlaczego sad nie uznal tego skoro to bylo zgodne
    > prawem? Nie powninien robic to co jest
    > napisane w KK itp.?

    Jeśli bardzo Ci na tym zależy, to spróbuję Ci podać sygnatury akt tych
    postępowań. Kilka powinienem mieć z wezwań zapisane w notesie. A Ty zapytasz
    o to sąd, o ile Ci odpowie. Nie wiem, jakimi względami kierował się sąd. Ja
    uważam, ze miał w tych akurat mi znanych wypadkach rację. Miał rację, bo on
    nie osądza, policjanta tylko oskarżonego. Fakt, czy policjant miał czapkę,
    czy nie nie ma żadnego znaczenia dla ustalenia, że oskarżony włamał się do
    sklepu i został był ujęty na gorącym uczynku.