  • Data: 2013-05-07 14:05:48
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-07 07:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pisałem juz o tym.

    > tym gorzej to będzie o pani Sawickiej świadczyć.

    > Rozumiem.
    > Wyrok "uniewinniający CBA" udowadnia niewinność CBA.
    > Wyrok wskazujący złe działanie CBA" udowadnia "panstwo prawa".
    >
    > Coś już o tym było w "W pustyni i w puszczy"...

    Zamiast (jak zwykle) pieprzyc bez sensu odpowiedz w końcu na zadane
    pytanie,- dlaczego to oburzasz się na żądanie odszkodowania dla b.
    posłanki Sawickiej skoro wyrok, którym ją uniewinniono uważasz za
    sprawiedliwy i słuszny;- skoro człowiek cierpiał niewinnie to należy
    mu się zadośćuczynienie;-))
    Co więcej , w takim wypadku powinno się Sawicką przywrócic do funkcji
    posła, a także, jako osobę z czystym kontem, jak to już sugerowano,
    powołać na ministra sprawiedliwości, jako doświadczonego funkcjonariusza
    państwowego z dużym, osobistym doświadczeniem w sprawach aparatu wymiaru
    sprawiedliwości;-)

    A tych, co mówią, że np. wzięła łapówkę, czy popełniła inne
    przestępstwo, np. żądała łapówki (co tez jest przestępstwem) to za kraty
    na 2 lata, zgodnie z art. 212 KK, bo zabronione jest zniesławiać osobę
    niewinną!
    Tego sędziego Rysińskiego tez ukarać za to, że śmiał poniżać publicznie
    b. posłankę Sawicką publicznie zarzucając jej brak etyki, czy
    moralnosci, - wszak sam stwierdził, że nie ma prawomocnych dowodów, żeby
    coś bezprawnego popełniła, a tylko takie dowody w państwie prawa liczą
    się i są ważne! -patrz wystąpienie Janusza Wojciechowskiego, b. sędziego
    sadu apelacyjnego, b. prezesa Naczelnej Izby Kontroli, adwokata:
    http://wpolityce.pl/artykuly/52399-mowa-nienawisci-d
    otarla-do-sadu-w-warszawie-sedzia-rysinski-w-ostrych
    -slowach-zaatakowal-niewinna-kobiete