  • Data: 2013-05-08 12:05:22
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Uniewinnienie b. Poseł PO Sawickiej nie wynikło ze sposobu zebrania
    > dowodów, ale z tego, że sąd je odrzucił, jako niewiarygodne,
    > nierzetelne.

    Masło maślane.
    Sad uznal dowody za niewiarygodne i nierzetelne własnie ze względu na
    sposób zebrania i "kreowania".

    > Sąd w Polsce może orzekać wyłącznie w granicach ustaw, a
    > żaden przepis prawa polskiego nie dyskwalifikuje dowodów z "zatrutego
    > drzewa", tym bardziej, ze owego "zatrutego drzewa" nie było, zgodnie z
    > orzeczeniami aż 6 rożnych organów aparatu sprawiedliwości badających
    > praworządność postępowania CBA w tej sprawie.

    Ale tutaj nie do konca mowa o "owocach zatrutego drzewa".
    Owoce zatrutego drzewa moga być w Polsce jak najbardziej dopuszczone.
    Tutaj mieliśmy do czynienia (zgodnie z tym co ustalił sąd) z "kreowaniem
    sytuacji" - w analogii do zatrutego drzewa to nie było zbieranie owoców
    tylko zasadzenie drzewa.
    Poza tym a propos "owoców zaturtego drzewa" i zbierania dowodów z łamaniem
    praw obywateli - czytałem wypowiedź prawnika który wskazywał, że podejscie
    do tego tematu bedzie sie zmieniać, poniewż prawo europejskie zaaczyna
    wskazywać troche inne (bardziej pro prawa abywatelskie) podejscie.

> [...]
    > zebrane dowody na przestępstwo oskarżonej za wiarygodne i
    > wystarczające to NIE MÓGŁBY (zgodnie z polskim prawem) uznac jej za
    > niewinną niezależnie od tego, jak te dowody zostały zebrane.
    > Ale! nawet gdyby przyjąć (powtarzam,-niezgodnie z polskim kodeksem
    > postępowania karnego!!) twoje i sędziego Rysińskiego głupstwa o
    > odrzucenie dowodów jako niewiarygodnych z tego powodu, iż pochodzą z
    > "zatrutego drzewa" to należy być konsekwentnym i nie powoływać się na
    > te rzekomo niewiarygodne, bo jakoby pozyskane z naruszeniem prawa
    > dowody później, w celach propagandowych.

    Nie zgadzam się.
    Zakładając prawdziwośc wersji, to że Sawicka wzięła łapówkę tylko dlatego
    że Agent tomek ją do tego zamówił a gdyby nie Agent, nigdy by do tej
    sytuacji nie doszło niezmienia faktu, że jednak Sawicka dała sie namówić a
    jako posłanka powinna być odporna na tego typu zakusy.
    Moralnie jest winna. jako polityk skonczona.

    > A zatem powtarzam, -na jakiej podstawie oburzasz się, ze b. poseł
    > Sawicka zażąda odszkodowania za swoje "cierpienia" skoro, w ślad za
    > sędzią Rysińkim wszystkie dowody jej przestępstwa uznajesz za
    > niewiarygodne, bo jakoby uzyskano je z naruszeniem prawa?
    > Dlaczego zatem uwazasz jej postępowanie za niemoralne i nieetyczne,
    > skoro, jak wyżej napisałem, wszystkie dowody na to uznałes za
    > niewiarygodne bo jakoby uzyskane z naruszeniem prawa?
    > Pozostałe twoje wypociny nie warte są czasu na odpowiedz.

    Nie uznałem ich za niewiarygodne.
    Uznałem, że wszelkiej maści policja powinna być "swietsza od papieza".
    Wiec załuje ze korzystali z uprawnien których nie mieli.
    i tak jak juz pisałem wczesniej - jestem otwarty na dyskusje pt: czy służby
    powinny mieć możliwość testowania uczciwości urzędników. Nawet jeżeli nie
    ma żadnych podstaw do podejrzewania ich o nieuczciwość.

    No i? Jaki ma to związek z Polską?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.