  • Data: 2013-05-09 00:00:47
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > NO, nareszcie choć trochę do ciebie dotarło!! -przyznałeś, że, cyt. "Sąd
    > uznał dowody ( na popełnienie przestępstwa przez b.posłankę PO Sawicką-
    > przyp. moje) za niewiarygodne i nierzetelne" i nie ma znaczenia, z
    > jakiego powodu to uczynił!
    > A zatem zdaniem sądu nie ma wiarygodnego i rzetelnego dowodu na to, aby
    > ta b. posłanka PO zarzucane jej przestępstwo popełniła!!
    > W konsekwencji czego całkowicie bezpodstawnie (w świetle tego przecież
    > akceptowanego przez ciebie wyroku) oburzasz się na żądanie przez nią
> [...]
    Przyczepiłeś się tylko do przyjętej nomenklatury.
    Sad uznał dowody za "wykreowane" poniewaz nie dowiedziono ze gdyby nie
    prowokacja CBA to były jakiekolwiek inne próby korupcji ze strony
    Sawickiej.
    Uznał, ze w polskim prawie nie ma takiej instytucji jak "testowanie
    uczciwości" wiec dowód ze poslanka brala byly nierzetelny.

    Nie dlatego, ze wzieła. Dlatego, ze nigdy nie powinna mieć takiej okazji.

    P.S. Jak tam czekolada? Prezes juz pozwolił się objadać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,