  • Data: 2013-05-08 00:06:14
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zamiast (jak zwykle) pieprzyc

    Juz ci mówiłem - takie teskty to mamusi prosto w oczy, a nie na grupe.

    > bez sensu odpowiedz w końcu na zadane
    > pytanie,- dlaczego to oburzasz się na żądanie odszkodowania dla b.
    > posłanki Sawickiej skoro wyrok, którym ją uniewinniono uważasz za
    > sprawiedliwy i słuszny;- skoro człowiek cierpiał niewinnie to należy
    > mu się zadośćuczynienie;-))

    Ponieważ to że Sawicka została uniewinniona było spowodowane sposobem
    zebrania dowodów i stworzenia sytuacji.
    I chociaż jej działanie było moralnie naganne, to sąd uznał, że jednak
    przewiny CBA były bardziej nie do zaakceptowania.
    Ale potwierdził równiez naganne działanie Sawickiej, tyle ze bez możliwości
    ukarania jej za to.

    > Co więcej , w takim wypadku powinno się Sawicką przywrócic do funkcji
    > posła, a także, jako osobę z czystym kontem,

    ??
    poseł to jakies stanowisko? Sądziłem, ze trzeba być wybranym w wyborach...

    > jak to już sugerowano,
    > powołać na ministra sprawiedliwości, jako doświadczonego
    > funkcjonariusza państwowego z dużym, osobistym doświadczeniem w
    > sprawach aparatu wymiaru sprawiedliwości;-)

    W twoich ustach marny dowcip.

    > A tych, co mówią, że np. wzięła łapówkę, czy popełniła inne
    > przestępstwo, np. żądała łapówki (co tez jest przestępstwem) to za
    > kraty na 2 lata, zgodnie z art. 212 KK, bo zabronione jest zniesławiać
    > osobę niewinną!

    Ja tam się nie znam. Wydawałoby się, że o faktach można mówić.

    > Tego sędziego Rysińskiego tez ukarać za to, że śmiał poniżać
    > publicznie b. posłankę Sawicką publicznie zarzucając jej brak etyki,
    > czy moralnosci, - wszak sam stwierdził, że nie ma prawomocnych
    > dowodów, żeby coś bezprawnego popełniła, a tylko takie dowody w
    > państwie prawa liczą się i są ważne! -patrz wystąpienie Janusza
    > Wojciechowskiego, b. sędziego sadu apelacyjnego, b. prezesa Naczelnej
    > Izby Kontroli, adwokata:
    > http://wpolityce.pl/artykuly/52399-mowa-nienawisci-d
    otarla-do-sadu-w-wa
    > rszawie-sedzia-rysinski-w-ostrych-slowach-zaatakowal
    -niewinna-kobiete

    To skarż sędziego.
    P.S. Mam wrażenie, że ironi w artykule Wojciechowskiego nie wyczułeś.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."