  • Data: 2002-03-28 13:07:29
    Temat: Re: kupno używanego samochodu - PROSZĘ O POMOC
    Od: "marek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo wszystko uważam, że należy to odpuścić. Jeżeli jesteś zadowolony z
    > samochodu (a skoro nim jeździłeś i dopiero przypadkiem odkryłeś
    "oszustwo",
    > więc sprawa mocy silnika nie miała dla ciebie większego praktycznego

    ma znaczenie, ale nie w celu szybszego ruszania ze świateł czy pobijania
    rekordów prędkości

    przy pełnym obciążeniu z czterema rowerami na dachu jazda nie będzie
    przyjemnością

    > znaczenia) to naprawę szkoda czasu i energii na "ciąganie się" po sądach.

    masz rację szkoda nerw i czasu ale właśnie na to liczy każdy oszust!

    > jest w końcu siedmioletni samochód !!!

    jakoś "znacząca" obniżka akcyzy nie przyciągnęła mnie do salonu :)))

    pozdrawiam,
    marek