  • Data: 2004-10-24 20:17:52
    Temat: Re: konar na kobyle
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SebOLO:
    > Jeżeli udowodnisz, że szkoda powstała faktycznie w skutek zaniedbania to
    > oczywi?cie masz szansę odzyskać kasę, aczkolwiek łatwe to wcale nie
    > będzie...

    Hmm, czyli moze byc klopot. Mam zdjecia drzewa suchego od polowy w gore
    (sa tam jeszcze konary, ktore w kazdej chwili moga spowodowac kolejne
    zdarzenia), konara lezacego kole auta, czy to nie wystarczy?
    Czy sa jakies przepisy nakazujace administratorom wspolnoty, czy tam komus
    innemu, dbanie o takie rzeczy? Ciagle mam w glowie przypadek tej
    nieszczesnej dziewczyny, tu oczywiscie straty sa innego rodzaju, ale tak
    na prawo, wyglada mi to na takie same zdarzenie.
    Pozdr. Dulek