  • Data: 2008-10-06 12:08:03
    Temat: Re: komornik
    Od: "Jotemwu " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Najprościej by było spłacić wierzycielkę w całości + kilka miesięcy
    > wprzód, a następnie okazać dowody wpłaty komornikowi, który powinien
    > zakończyć egzekucję. Jeśli pieniądze nadal będą ściągane z
    > wynagrodzenia, to należy oddać sprawę do sądu, jako że komornik ściąga
    > spłaconą wierzytelność.
    >
    > Tyle w teorii, w praktyce wiadomo, że to różnie bywa. Bez szczegółów
    > trudno coś poradzić (co wpłaciłeś, co egzekwuje komornik, co było w
    > skardze, dlaczego sąd ją oddalił itp.).

    Rada dobra ale ...
    1. Nie uważałem, że należą się jakiegolwiek ekstra pieniądze (stąd skarga).
    2. Nie chciałem dawać do ręki wierzyciela broni jaką są większe pieniądze.
    Jej matka miała z czego, właśnie z moich alimentów, dobrze zapłaciła pani
    mecenas A. o złaj sławie, która nie ma uznania w środowisku prawniczym ale
    sprawy wygrywa, choć nieczystą grą-na granicy prawa, wie jak nie wpaść tylko
    drogo bierze.
    Chcę jednak wygrać sprawę o zniesienie alimentów dla 22, niedługo 23-letniej
    pannicy, która powiedziała że nie będzie pracować za 10 zł za godzinę i
    bumeluje uczęszczając z łaski raz na 2 tygodnie na jakieś zaoczne studia w
    SGGW. Za mieszkanie płaci jej mój ojciec a za studia rodzice chłopaka-jak
    ona dwie ręce lewe.

    W każdym razie dziękuję za odpowiedź.