  • Data: 2002-12-19 07:55:26
    Temat: Re: "kara" śmierci
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyne dopuszczalne dla mnie rozwiazanie, ktrore mogloby zastapic
    kare
    > smierci, polegaloby na dozywotnim zamknieciu bez prawa laski,
    widzen,
    > zwolnien i przpustek... i do tego jeszcze ciezka robota i gowniane
    jedzenie.

    To nie kwestia 'zastąpić karę' !!!
    Cały czas walczę o to by 'zabicia skazanego' nie traktować w kategorii
    kary!!!!!

    Bo to NIE JEST kara. To jest samoobrona społeczeństwa przed
    zagrażającym mu osobnikiem. I dlatego jeżeli społeczeństwo 'stać na
    humanitaryzm' to może takiego delikwenta hołubić, karmić poić, leczyć,
    grzać mu dupkę i serwować wakacje - ale ja nie chcę żyć w takim
    społeczeństwie. nie chcę płacić ani grosza z moich podatków na
    więzienia.

    Jeżeli więzienie nie jest samowystarczalne finansowo to powinno zostać
    zamknięte a więźniowie albo wypuszczeni na wolność (mogą być pod
    kuratelą ale mają sami się żywić) albo zabici.

    KROPKA!!

    Pozdrawiam

    Wesołych świąt
    Qwax