  • Data: 2002-12-16 11:15:08
    Temat: Re: "kara" śmierci
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:atkbk1$jlj$1@topaz.icpnet.pl...
    > Ale za prawidłowym cięciem postów jesteś? ;))

    To do mnie ? Może bardziej sprecyzujesz ?

    > Gdyby w chwili obecnej zrobione referendum na ten temat to przynajmniej
    > 70%byłoby za karą śmierci.Bez żadnej manipulacji.A 70% to już można nazwać
    > ogółem.

    Eee... jak to bez manipulacji ?
    Przecież od czasu do czasu można zobaczyć w TV jakiś bardzo emocjonalny
    materialik na ten temat - do większości widzów dociera przecież tylko
    przekaz
    odwołujący się do emocji a nie racjonalności. Najlepszym dowodem na to
    są przecież kampanie wyborcze i ich wyniki.

    Padły głosy, że "kara" śmierci ma na celu ostateczne wyeliminowanie
    osobników
    dopuszczających się pewnych czynów - zabójstwa, gwałtu itd.
    Dlaczego nie pójść tym tropem konsekwentnie dalej, bo osób szkodliwych
    jest w każdym społeczeństwie znacznie więcej i ich likwidacja tylko wyszłaby
    pozostałym na dobre a organizm byłby zdrowszy.
    Przecież jeśli ktoś stale dopuszcza się kradzieży, rozbojów itd. to też
    wiadomo,
    że nic juz z niego nie będzie i można mu "podziękować".

    Pix