  • Data: 2010-05-29 18:27:59
    Temat: Re: jannurkowski: Prawo unijne ma bezwzględny prymat [...] nad Konstytucją PL również
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan <j...@w...pl> pisze:

    > Niestety, nic mi się nie ubzdurało. To, że jeszcze nie wszędzie się
    > tego przestrzega nie znaczy, że tak nie jest.
    > W dodatku - jak TS orzeknie, to nie ma żadnej drugiej instancji.

    Ja ci [...] tłumaczę że w takich kwestiach zamaczających o politykę
    międzynarodową w ostatecznym "granicznym" rachunku nie liczy się siła
    argumentów ale argument siły. To przestaje być "czyste prawo" któremu
    "sądzone państwo" po prostu musi się poddać. A jeśli sądzisz inaczej to
    jesteś ofiarą zespołu oderwania od rzeczywistości.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Cóż za czcza sztuka malarstwo, która ściąga podziw przez podobieństwo