  • Data: 2010-12-28 12:39:21
    Temat: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie dodatkowe (do inicjatorki wątku): co się popsuło i dlaczego?

    Otoz w lutym okazalo sie, ze maz co najmniej poltora roku utrzymywal w
    tajemnicy przede mna znajomosc z pewna kobieta. Ja sie o tym dowiedzialam z
    >zyczliwego< anonima, w ktorym byla mowa o romansie. Maz sie najpierw w ogole
    nie przyznawal, potem okopal sie na stanowisku, ze to byla tylko kolezanka. Za
    reke nie zlapalam, ale...

    Jeszcze pare miesiecy probowalismy jakos wlasnie "popracowac" nad zwiazkiem -
    do momentu, kiedy odkrylam nasz wspolny samochod zaparkowany nieopodal domu
    tej kobiety. Wowczas probowalam nie wpuscic meza do domu, jednak gdy ten
    zaczal wywazac drzwi - zwyczajnie sie przestraszylam.

    Zasadniczo nie pozostajemy jak to sie ladnie mowi we wspolnym pozyciu - maz
    nawet nie doklada sie do rachunkow za media w domu, z ktorych de facto
    korzysta. Nie wspomne o braku wiezi emocjonalnej czy fizycznej.

    Sluchajcie, a naprawde tak calkowicie bez znaczenia jest to, ze on MA
    mieszkanie? I to wlasne, w przeciwienstwie do mnie, dysponujacej mieszkaniem
    uzyczonym?