  • Data: 2002-08-05 13:54:40
    Temat: Re: grill
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" <a...@p...onet.pl> popełnił 05 sie 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:3d4e76a9_2@news.vogel.pl:

    > Użytkownik a <p...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ailqo6$i9e$...@t...icpnet.pl...

    Eee tam, zadzwonić raz i drugi na 998 że sąsiadowi się balkon fajczy
    to może przestanie.
    Jak ogniowi się będą burzyć masz kopyrajta na moją historię:
    gdy nocą pomimo wyraźnego swądu kiepów dymiących gdzieś (gdzie?)
    z balkonu (w popielniczce?) zadzwoniłem do straży, zacząłem łazić pod
    blokiem - to przypadkiem 3 ludzi się nie zaczadziło na amen w pacierzu
    bo jako palacz węch mam przytępiony i pomyliłem smród tlących się kiepów
    ze smrodem palącej się kanapy i wykładziny dywanowej (nb zapaliło się to
    właśnie od papierosa). Sumienie masz czyste, wezwanie uzasadnione. Coś się
    tam u sąsiada pali, żywym ogniem, a jak się mylisz i to nie grill? Jak to
    pożar? Weźmiesz na siebie taką odpowiedzialność? A Pan weźmie?;)

    pozdro
    poreba