  • Data: 2004-06-29 18:02:40
    Temat: Re: fotografowanie w knajpie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 29. czerwca 2004 16:09 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > a po co wzywac, Pan juz musi wyjsc, Pana nie obslugujemy.

    Na jakiej podstawie? Można sobie w publicznym miejscu dyskryminować
    klientów? Nie za dużo Barei?

    BTW: Zawsze można zastosować strajk włoski. Mnie tak dzisiaj wypierdolono z
    antykwariatu w Zabrzu. Nie wiem dokładnie o co im szło, czy tylko mnie się
    chcieli pozbyć (nie bywam tam często i raczej się nie naraziłem), czy też
    ogólnie mieli strajk i pozbywali się klientów. W każdym razie, wygladało to
    tak, że już od samych drzwi nie dano mi ich otworzyć i wejść,
    ale ,,uprzejmy'' pan otworzył je przede mną i zapytał czy sobie życzę wejść
    i coś kupić. Odpowiedziałem więc, że tak i wszedłem. Nie zdążyłem podejść
    do półki, żeby popatrzeć sobie na książki, a tu kolejna ,,uprzejma''
    panienka leci i wypytuje w czym może pomóc, czego szukam. Spławiłem ją
    ledwie, już sięgam do książek, żeby sobie coś wybrać, a tu sru... Leci
    kolejny ,,przyjemniaczek'' z zestawem pytań ,,jak pomóc i czego szukam''.
    Odłożyłem więc trzymaną książkę, powiedziałem, że rozumiem o co im chodzi i
    że już się wynoszę. Wyszedłem już tradycyjnie, samodzielnie otwierając
    drzwi, jedynie odprowadzany głupkowatym uśmiechem ekipy, która osiągnęła
    swoje.

    Tak więc da się pozbyć klienta bez wzywania policji :)

    BTW2: Czy ktoś zna jakiś antykwariat z okolic Zabrza i Gliwic? Kiedyś był w
    Gliwicach na rynku, ale zniknął. I został mi ten w Zabrzu (notabene, z
    chamską szefową, ale resztą obsługi - do dzisiaj - spoko)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)