  • Data: 2020-09-14 09:40:00
    Temat: Re: fałszywe dane do umowy
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Jej chodzi o to, żeby sprzedawca poniósł, odpowiedzialność? za podanie fałszywych
    danych.

    a faktycznie podal falszywe dane ?

    padlo pytanie:
    Skoro Ty to zdalnie podpisałaś profilem, to on też powinien. Podpisał
    profilem?

    falszywy profil ew. uzyl cudzego zeby spylic flagowca za 250 PLN ? ta historia jest
    kupy sie nie trzyma :-)

    no i teraz najlepsze

    Przez szukanie google znalazłam tego sprzedawcę i ***wiem jak do niego
    dotrzeć***, czy mam jakieś szanse aby poniósł odpowiedzialność za fałszywe
    dane na umowie.

    czyli zamiast wyprostowac kwestie umowy (wiedzac ze dane sprzedajacego sa falszywe
    moze mimo to przedstawic ja szefowi ? przeciez sprzet mogl pochodzic np z kradziezy
    :-) a to juz podpada pod wspoludzial prawda ?) koncentruje sie na dolozeniu
    sprzedawcy ?

    W związku z powyższym ekwiwalent za używanie przez pracownika prywatnego telefonu dla
    potrzeb służbowych może być zwolniony z PIT, ale pod warunkiem właściwego
    udokumentowania zarówno faktu używania przez pracownika telefonu będącego jego
    własnością do celów służbowych, jak i wysokości poniesionych z tego tytułu kosztów.

    W jaki sposób może być udokumentowany fakt wykorzystywania prywatnego telefonu do
    celów służbowych? W tym celu należy wystawić fakturę za telefon oraz udostępnić
    wydruk rozmów telefonicznych przeprowadzonych z danego numeru, według którego można
    przeprowadzić podział rozmów na rozmowy prywatne i związane z pracą.

    czyli faktura a mamy:

    *Gość nie ma działalności gospodarczej, ja też nie mam firmy.*

    jak dla mnie bez sensu ale moze jest drugie dno :-)