  • Data: 2004-09-15 14:24:05
    Temat: Re: dojazd do działki {długie}
    Od: "Redondo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > miło wiedzieć :)
    > niestety to nie działka zakupiona, a w rodzinie... od dawien dawna.
    > pogmatwane jest- nie ukrywam, i wlasnie chce cos z tym zrobic (pewnie bez
    > prawnika-sądu sie nie obejdzie).
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzesiek

    No właśnie.
    Ja kupiłem od właścicielki, która musiała służebność wymusić wyrokiem sądu.
    A kto sprawiał najwięcej kłopotów ? ... rodzina.
    Dlatego razem z jednym z właścicieli dalszej działki wnieśli sprawę do sądu
    i wygrali.
    Mam zatem dziłkę, mam do niej dojazd, a z mojej działki mam wykrojony 1 ar
    na służebność dla kolejnych działek (wiedziałem o tym kupując działkę).

    Pozdrawiam,
    Witek