  • Data: 2008-07-08 21:48:17
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    news:g50m2k$5m4$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    Zgadzam sie!

    > Podobno.

    Podobno babcia wasy miala...

    > Nie znam szczegółów takich operacji to nie będę się dokładniej wypowiadał,
    > ale parokrotnie spotkałem się z informacją, że przy "wymianach pieniądza"
    > zatrudniane były mennice/drukarnie w innych krajach. Nasza
    > drukarnia/mennica też dostaje takie zlecenia z innych landów.

    Jasne... amerykanom, japonczykom, francuzom itp?

    > Bieżące drukowanie pieniędzy jest już robione zazwyczaj w drukarniach
    > narodowych, pod warunkiem oczywiście, że dany kraj taką certyfikowaną
    > drukarnię ma.

    Byl ogloszony najnormalniejszy przetarg! Drukowanie pieniedzy przez
    drukarnie to tylko techniczna sprawa samego wydruku. Wygral ten co dal
    najwiecej w "kieszen" - ot i cala tajemnica "bezpieczenstwa", tyle, ze
    konkretnych osob i dotyczy bezpiecznego zycia na kilka pokolen...