  • Data: 2007-11-16 13:53:32
    Temat: Re: [byc moze NTG] wspolnata mieszkaniowa
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AdamS pisze:

    > Tak się zastanawiam czy coś takiego jest możliwe bez zgody wspólnoty

    Może WAM jako właściciel wybrał się na zarząd zawczasu i teraz póki go
    większość nie odwoła, to rządzi.

    Jeśli większość (powierzchniowo licząc) wykupiła i nie chce tego
    administratora, to trzeba poszukać lepszego i przy jego pomocy
    wyprostować sprawy.
    Wiem, że można samemu, ale zdaje się, że w tej wspólnocie nie ma ludzi,
    którzy by umieli dziś się tym zająć.

    pzdr.
    Dominika