  • Data: 2007-11-16 14:41:23
    Temat: Re: [byc moze NTG] wspolnata mieszkaniowa
    Od: "Przemek Komorniczak/Agencja Filmowa NEXT LEVEL" <p...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dominika Widawska" <d...@b...man.szczecin.pl> wrote in message
    news:fhk7ch$agp$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Może WAM jako właściciel wybrał się na zarząd zawczasu i teraz póki go
    > większość nie odwoła, to rządzi.
    >
    > Jeśli większość (powierzchniowo licząc) wykupiła i nie chce tego
    > administratora, to trzeba poszukać lepszego i przy jego pomocy wyprostować
    > sprawy.
    > Wiem, że można samemu, ale zdaje się, że w tej wspólnocie nie ma ludzi,
    > którzy by umieli dziś się tym zająć.

    tu jest wlasnie pies pogrzebany... ja nie jestem prawnikiem, wsrod lokatorow
    tez ich na prozno szukac... z kolei ja nawet tam nie mieszkam i sprawe znam
    z opowiadan rodzinki... wiem tylko tyle ze WAM oddal komus administracje
    budynku, a ten ktos nadal kroi ostry czynsz (czy jak to sie nazywa bo ktos
    zasugerowal ze to juz nie czynsz)

    chcialem tu zasiegnac jezyka czy w ogole mozna cos z tym fantem zrobic i
    jesli tak to jak sie do tego zabrac... moglbym zmobilizowac mieszkancow zeby
    wpolnymi silami zmienic obecny stan rzeczy, jedyny szkopul w tym ze nie mam
    pojecia od czego zaczac i jak cala sprawa pokierowac...

    stad moja prosba o pomoc...

    pozdrawiam serdecznie!
    --
    PrzemeK