  • Data: 2022-01-31 08:40:47
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak czy inaczej "społecznie" nie są skuteczne. W ogólnym rozrachunku nie
    > działają. Jeszcze kilka dni temu kraska znacznie bardziej zmanipulowane
    > dane*) przedstawiał jako bezwzgledny dowód na skuteczność sczepień w
    > zapobieganiu zakażeniom, a wczoraj już przyznał, że przed zachorowaniem
    > nie chronią.

    > Ja dla odmiany znam sprzed szczepionek - dwie z sześciu zarażone, dwa
    > tygodnie izolacji razem - cztery testy ujemne;)
    >
    > * od początku roku**
    > ** zeszłego.

    No dobra. Akurat między nami dyskusja sprowadza się z grubsza do dawnego
    dylematu, czy dać sobie przetrzepać plecak bo możesz tam mieć skradziony
    rower :) Rozumiem Twoje argumenty, też wolałbym aby to wszystko miało
    wszędzie sens i umocowanie prawne, ale jak nawet do końca nie ma, to
    szkoda mi czasu na szarpanie się z policjantem, tym bardziej, że od
    czasu do czasu może i w ten sposób złodzieja złapie, a tu uratuje to
    czyjeś życie.

    --
    Marcin