  • Data: 2022-01-12 11:50:25
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:srm68h$66k$...@g...aioe.org...
    W dniu 12.01.2022 o 06:29, Shrek pisze:

    >Kto jak kto, ale medycy powinni wiedzieć, że szczepionka nie chroni
    >zarażeniem.

    A te 95% podawane rok temu, to z czego procent ?

    >>> zakażeniem,

    >Nie istnieją takie szczepionki.
    >I nigdy nie istniały.

    >Przed zarażeniem chroni kombinezon. Jeśli jest szczelny.

    >Szczepionka powoduje wytworzenie (nauczenie organizmu) mechanizmów
    >obronnych.
    >Następuje zakażenie -> organizm wytwarza przeciwciała, jeśli potrafi.

    Madrzy ludzie potrafia mierzyc ilosc przeciwcial.
    I sie okazuje, ze organizm zaszczepiony juz je ma gotowe.
    To jak z dalszym przebiegiem zarazenia ?

    >Od organizmu zależy, czy zwalczanie wirusa następuje szybciej (i
    >bezobjawowo) niż namnażanie tego wirusa. Jeden niszczy wirusa
    >szybciej inny wolniej. A jeszcze inny nie nadąży zwalczać.

    A cos madrzy ludzie pisza, ze ma to dwa etapy - na zewnatrz komorek i
    wewnatrz komorek.
    Bo przeciwciala chyba do komorek nie wnikaja.

    >Jeżeli w małym pomieszczeniu zamkniesz kilka osób i jeden zarażony na
    >wszystkich nakicha, to nie ma znaczenia ilu z nich jest
    >zaszczepionych, a ilu nie jest. Może być 99,9% zaszczepionych - a
    >zarazi się 100%.

    >Szczepionka NIE CHRONI PRZED ZARAŻENIEM.

    Co obecnie pieknie widac.
    To przed czym chroni ?

    >I na szybkość czasu w jakim organizm niszczy wirusa.
    >To dlatego właśnie zarażeni ZASZCZEPIENI są mniej niebezpieczni dla
    >otoczenia.

    Ale tylko troche mniej, patrzac na statystyki zakazen.

    W dodatku otoczenie moglo sie zaszczepic, skoro sie wirusa boi :-)
    No chyba, ze to szczepienie g* daje, skoro zaszczepione osoby musza
    sie nadal bac zarażenia, bo nie wiadomo, jak sie skonczy :-)

    Gdzie to maja wysoki poziom zaszczepienia - w UK?
    I wysoką fale zachorowan.

    Ale stosunkowo malo zgonow.
    Tylko ze dzieki Johnsonowi oni mieli duzo zgonow dwa lata temu.
    Wiec znow nie wiemy, czy szczepionka dziala, czy u nich juz tylko
    odporni zostali :-)

    J.