  • Data: 2012-12-08 02:11:38
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-07 23:52, witek pisze:

    > A SM ma juz dane tych znajomych?
    > Bo teraz zarobia podwojnie., na tobie i na nich.

    Jak by mieli na nich zarobić? Sprawa zakończona bo przyjąłem mandat.

    A danych nie mają .

    Dane miałem przedstawić w poniedziałek jak bym się zdecydował,
    oczywiście za zgodą kolesi bo kapusiem je jestem i żaden posrany
    paragraf do tego by mnie nie zmusił. Zrobił bym tylko po to, by ich
    pognębić za to, że robią to do czego nie są stworzeni i za to, że z
    ludzi robią baranów i polują w miejscach nie mających związku z
    bezpieczeństwem.
    Co za kraj.
    --
    Krzysiek