  • Data: 2019-04-26 16:22:04
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2019 o 14:43, J.F. pisze:

    > "Ambasada USA wzywa Polaków do masowego składania wniosków wizowych.
    > Cel? Zniesienie wiz "

    Przyznam, że tok rozumowania w tym wypadku mnie przerasta. Nie wybieram
    się do USA. Nie wybieram, bo daleko, drogo, a po za tym z zasady nie
    bywam tam, gdzie nie jestem mile widziany. Skoro USA tak sie obawia
    mojej osoby, że aż musi mnie prześwietlić, to mogę przecież jechać do
    wielu innych krajów, gdzie jest równie pięknie.

    > No coz, przepisy amerykanskie sa w miare proste, jak im/nam sie uda
    > zejsc ponizej 3% odmow, to reszta pojdzie z automatu.

    To niech sobie zmienią przepisy, jeśli doszli do wniosku, ze są złe.

    > Tylko czemu odczuwam jakis opor przed zainwestowaniem w te sluszna
    > sprawe $160 ? Polece tam sobie, jak juz zniosa wizy :-P

    I słusznie!

    > mam nadzieje, ze nie chodzi o podreperowanie budzetu ambasady ? :-)
    > O ile zniosa, bo Schengen staje okoniem
    > https://www.wprost.pl/kraj/10197725/amerykanie-beda-
    potrzebowac-wiz-by-wjechac-min-do-polski-to-efekt-po
    lityki-unii.html

    dochodzimy do sedna sprawy. Mim zdaniem w wypadku WIZ powinna
    obowiązywać zasada wzajemności.