  • Data: 2010-10-14 08:43:24
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" <b...@d...pl> napisal

    > Zebty bezrobotny mial rower musi najpierw miec na niego pieniadze,

    Chcesz powiedziec, ze bezrobotnosc (nie mylic z bezrobociem) to jakis
    rodzaj choroby wrodzonej?
    Ze bezrobotnym sie jest od urodzenia?

    > Zastanawia mnie zawsze fenomen, jak mozna przez 20 lat glosowac na te
    > same zlodziejskie moredy z PO i piS? Jakim debiklem, baranem trzeba byc
    > by przez 20 lat wybierac tego samego zlodzieja na podstawie szopki
    > telewizyjnej w ktorej zlodziej po raz koloejny mowi, ze teraz bedzie cud
    > bo kradl juz nie bedzie...
    > Jak nazwac spoleczenstwo ktore tak postepuje?

    A Ty na kogo glosujesz?

    > ewidentnie widac po stwierdzeniu, ze bezrobotny to nierob.

    Niestety, ale w wyjatkowo duzej ilosci przypadków tak wlasnie jest.
    Czlowiek pracowity, zdeterminowany i uczciwy szuka roboty za wszelka cene,
    a nie czeka na laske czy nielaske innych.
    A z ciekawszych przypadków - niedawno trafil do mnie monter, z którym
    mialem podpisac umowe o prace. Co sie okazalo? Facet spytal mnie, czy przez
    jakis czas nie daloby sie na czarno, bo on ma jeszcze zasilek w UPie i
    szkoda byloby mu go tracic. Nie zgodzilem sie, a facet juz sie wiecej nie
    pojawil.

    K.