  • Data: 2010-10-14 10:26:13
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote in message
    news:i96fre$q90$1@news.onet.pl...
    > "pmlb" <b...@d...pl> napisal

    > Chcesz powiedziec, ze bezrobotnosc (nie mylic z bezrobociem) to jakis
    > rodzaj choroby wrodzonej?
    > Ze bezrobotnym sie jest od urodzenia?

    Widzsz, ten bezrobotny mogl miec wczesniej prace ktora ledwo starczala na
    zycie a rower bylby super luksusem na ktorego go moze nigdy stac nie bylo.
    Ale pracowal uczciweie, nie kradl, nie kombinowal - tez jest nierobem ktory
    wyciaga reke po zasilek?
    Bezrobotnym sie nie zostajje z wyboru a z polityki rzadu. Im wieksze
    bezrobocie tym tansza praca, liberalom z PO i PiS chyba o toi chodzilo
    prawda?

    > A Ty na kogo glosujesz?

    Moje ostatnie wybory na ktorych bylem to te slynne czerwcowe z przed ponad
    20 lat (1989)
    Od tamtej pory nie glosuje, bo mnie oszukali. Glosowalem na Solidarnosc,
    dalem sie nabrac jak wiekszosc spoleczenstwa, pieknie mowili jak to bedzie
    cudnie, jak oni zadbaja o polakow a okazli sie zwyklymi zlodziejami... i sa
    nimi do dzis... choc szyldy parti sie zmienily nazwiska zostaly te same!
    Kaczynski, Tusk, Boni.... Bielecki....
    To sa dla mnie zwykli zlodzieje, o ktorych historia napisze kiedys prawde.

    > Niestety, ale w wyjatkowo duzej ilosci przypadków tak wlasnie jest.

    Glupis! Poza tym pomysl jak czlowiek ma nawet isc do pracy by zarobic tyle
    ze u ledwo starczy na jedzenie na miesiac? To jest niewolnictwo!
    I za to odpowiadaja WYLACZNIE WLADZE!
    Ciebie nuczyli szczekac na bezrobotnego, ze to nierob, gnoj i warchol. A tak
    naprawde gnoj jest w rzadzie PO i PiS. Oni robia najwiekszy syf na czym
    cierpi spoleczenstwo.
    Nic nie poprawili losu Polkow od 20 lat. Caly czas tylko afery, przekrety
    bieda, smierc za praca smierc w barakach nie przystosowanych (pozar z przed
    roku 23 ofiary - ktos za to pociagniety zostal do odpowiedzialnosci? Nikt!
    Bo niby kto skoro prokurator, burmistrz i sedzia oraz komendant policji o
    rodzina)

    > Czlowiek pracowity, zdeterminowany i uczciwy szuka roboty za wszelka cene,
    > a nie czeka na laske czy nielaske innych.

    Tak zdeterminowalni byli ci co jechali w 18 osob dostawczym samochodem...
    tak zdeterminowani... az do smierci zdeterminowani... Za ten wypadek
    odpowiada rzad Polski!
    Bo rzad Polski zgotowal im los, ze musza w takich warunkach zyc i szukac
    pracy podejmujac tak potezne ryzyko. Polska zaczyna przypminac kraj rodem z
    18-stego wieku lyb z okolic Afganistanu. Gdzie rzadza rodziny, klany
    rodzinne a spoleczenstwo klepie biede i zyje w warunkach ktore sa sprzeczne
    z godnoscia czlowieka. Bo wazny jest profit.

    > A z ciekawszych przypadków - niedawno trafil do mnie monter, z którym
    > mialem podpisac umowe o prace. Co sie okazalo? Facet spytal mnie, czy
    > przez jakis czas nie daloby sie na czarno, bo on ma jeszcze zasilek w UPie
    > i szkoda byloby mu go tracic. Nie zgodzilem sie, a facet juz sie wiecej
    > nie pojawil.

    No i co to ma do znaczenia? Ja ci powiem tak, ostatnio ktos mowil, ze bedzie
    w Polsce cud.... ze nauczyieclloo sie bedzie zyc lepie, ze obywatelowi sie
    bedzie zyc lepiej i co... znow po raz enty sklamal i wiesz co... on ma
    poparcieL))) Kaczynski Tusk klamia i maja poparcie - taki kraj!
    W Polsce zostaje sie premierem po tym jak najwiecej sie na klamie. Porownaj
    tego montera do Tuska ktory oklamal caly narod!
    Ten monter to normalny czlowiek Tusk to klamca, zlodziej i kretacz!
    Kaczynski to samo. Ja szcunku do nich nie mam! Do tego montera tak, bo on
    przynajmniej oferowal ci usluge za kltora chcial zaplate w taki czy inny
    sposob, Kaczynski czy Tusk cie tylko oszukuja.