  • Data: 2010-10-14 08:23:28
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    news:i953qa$s3e$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "newsy" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu niestety?
    > Jeszcze by tego brakowalo, zeby z panstwowych pieniedzy dofinansowywac
    > nierobow, ktorzy i tak maja oplacane ubezpieczenia zdrowotne, podczas gdy
    > inny placa za to 233, 306 zl lub nawet wiecej (dobrze zarabiajacy
    > etatowcy).

    Skoro uwazasz, ze bezrobotny to nierob to moge swiadomie powiedziec, ze ty
    jestes baran.

    > Zamiast tego natomiast powinna byc mozliwosc "odhaczania" sie w urzedzie
    > gminy lub w uzasadnionych przypadkach (rozlegle gminy) np. u soltysa,
    > gdzie sobie bezrobotny moze latwo dojechac np. na rowerze.

    Zebty bezrobotny mial rower musi najpierw miec na niego pieniadze, chyba, ze
    zezwalasz na klradziez.
    Zamiast krzyczec na bezrobotnego, moze zauwazysz problem wyzej? Nie jeden
    bezerobotny jest nie ze swojej winy a winy rzadow PO i PiS czyli zlodzieji
    Kaczynskich i Tuskow.
    Bo PO i PiS ma wpisane w statucie okradanie polakow i polski oraz ropbienie
    z ciebie barana co im siw w 100% udaje.
    Zastanawia mnie zawsze fenomen, jak mozna przez 20 lat glosowac na te same
    zlodziejskie moredy z PO i piS? Jakim debiklem, baranem trzeba byc by przez
    20 lat wybierac tego samego zlodzieja na podstawie szopki telewizyjnej w
    ktorej zlodziej po raz koloejny mowi, ze teraz bedzie cud bo kradl juz nie
    bedzie...
    Jak nazwac spoleczenstwo ktore tak postepuje?
    Poczekaj bo budget na rok 2011 bedzie super, i wiem, ze tez go w 100%
    odczujesz... ale jak sadze dalej zaglosujesz na PO czy PiS ewentyualnie
    folklor dUPR bo myslec juz sam nie potrafisz, tylko przetwarzasz papke z
    tv... co ewidentnie widac po stwierdzeniu, ze bezrobotny to nierob.