eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Date: Sat, 23 Aug 2008 16:18:14 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <g8p6gc$s6v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bnm53.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1219501388 28895 83.29.2.53 (23 Aug 2008 14:23:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Aug 2008 14:23:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550360
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik " Luke" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl...

    Po pierwsze, jeśli nawet miałbyś pokryć koszt tych dżemów, to na pewno nie
    po cenie detalicznej. Sklep poniósł straty równe cenie hurtowej
    pomniejszonej o podatek VAT. To może być nawet połowę mniej.

    Po drugie - jak już ktoś tu zauważył - ponosisz odpowiedzialności tylko za
    normalne następstwa swojego działania. Na pewno normalnym następstwem
    odłożenia na półkę słoika nie jest rozbicie kilkunastu innych. Jeśli tak
    się stało, to już problem sklepu, a nie Twój.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1