eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZajęcie i zobowiązanie dłużnika dłużnika a zbiórka charytatywna › Re: Zajęcie i zobowiązanie dłużnika dłużnika a zbiórka charytatywna
  • Data: 2021-04-09 16:48:00
    Temat: Re: Zajęcie i zobowiązanie dłużnika dłużnika a zbiórka charytatywna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Fri, 9 Apr 2021 13:08:58 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przecież zobowiązanie do zajęcia reguluje zobowiązany, jeśli jest
    >winien Wiesiowi więcej niż kwota zajęcia to przekazuje kwotę
    >określoną w zajęciu a nadwyżkę do Wiesia.

    Ale takich zobowiazanych moze byc wiecej.
    Jeden da 50 tys, drugi 50 tys, trzeci 50 tys ... a dlugu bylo tylko 50
    tys.

    A jak dlug zostanie splacony ... to US rownie starannie powiadamia
    wszystkich, ze nie trzeba wiecej ?

    >Zobowiązanie do zajęcia nie działa tak jak zajęcie nałożone
    >bezpośrednio na dłużnika przez komornika, to tylko wezwanie dla
    >"trzeciej strony" aby nie wypłacała należnej kwoty dłużnikowi tylko
    >komornikowi.

    >To zdaje się reguluje (pobiera, odprowadza) portal zbieraczkowy, ale
    >nie wiem czy wszystkie tak działają.

    Normalnie, jak wiele ludzi wplaca/darowuje drobne, to sie moga miescic
    w kwocie wolnej.

    A tu nagle sie nam robi jeden duzy posrednik.

    J.