  • Data: 2003-11-17 16:03:28
    Temat: Re: Wyzwiska
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> popełnił 17 lis 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:Xns943660B5C9BDAraf256com@213.180.128.20:

    > I potem dzwon codziennie przez kilka tygodni. Nie zapomnij tez dzwonic
    > do sasiadow, oraz naslac kogos (np wynajetego dresa). Zreszta co ja
    > bede tu duzo mowil - na grupie mamy ELITarnego experta od tego, pewnie
    > zaraz cos "madrego" odpisze...
    Wiesz, ja Cię rozumiem, wiem że kontakty z elytą mogą dostarczyć
    traumatycznych przeżyć o niezbadanym wpływie na psychikę - ale...
    To zaczyna już być nudne, pachnie natręctwem arkozależnym i dodatkowo,
    co najważniejsze, Twoje posty zbliżają się niebezpiecznie to tego
    co nazywa się zaśmiecaniem grupy

    --
    pozdro
    poreba