    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiar urlopu
    Date: Thu, 12 Feb 2004 11:29:01 +0100

    wg mnie powinno byc ich nawet 10
    wg starego kodeksu za pierwsze pol roku przyslugiwalo Ci polowe normalnego
    urlopu ktory wynosil wtedy 18 dni.. teraz jest 20
    nowelizacja (art 8 chyba) mowi ze wg starego kodeksu jest Ci przypisywany
    urlop za drugie pol roku w ilosci polowy normalnego, ale nie mowi ze
    normalny jest wg starego kodeksu, wg mnie wiec za drugie pol roku pracy
    przysluguje Ci 10 dni.. no chyna ze cos zle rozumiem

    Calosc jest beznadziejna, moja kobieta ma ten sam problem, gdybys teraz
    zaczynal prace, mialbyc 2x wiecej urlopu, nie dosc ze w starym kodeksue
    osoby zaczynajace prace byly bardzo krzywdzone to jeszce osobom ktore maja
    pierwse urlopy na granicy zmiany kodeksow tez nie zapomnieli dopieprzyc
    (swoja droga nie wiem dlaczego, chyba zeby pracodawcy sie nie burzyli, bo
    ogolnie bardziej to sprawe komplikuje)..
    Tak czy inaczej masz cholernego pecha.. (mnie to posrednio boli, bo przez to
    nie moge z moja kobieta nigdzue wyjechac)
    Polska i jej prawo sa chore, nie bede juz komentowal tego co sie dzialo i
    dzije ( glownie ostatnie kilka lat )