  • Data: 2022-05-11 01:55:37
    Temat: Re: Woda z basenu - podlewanie trawnika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-10, Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:
> [...]
    >>> https://allegro.pl/oferta/5kg-chlor-basenu-tabletki-
    multifunkcyjne-20g-basen-11828062882?fromVariant=120
    54506992

    > skład był na opakowaniu, ale wywaliłem puste na jesieni.
    > Kobieta z sanepidu nie miała obiekcji co do chloru i chemii - jej
    > chodziło, o to, że tam kąpią się ludzie i woda "po ludziach" jest
    > niebezpiecznym ściekiem.
    > A po to się między innymi daje te tabletki aby zneutralizować wodę "po
    > ludziach".

    Poszukaj przepisów dotyczących dopuszczalnej zawarości organicznych
    związków chloru (głównie chodzi o chloraminy) w wodzie i zleć badania
    wody w basenie. Jak stężenie wyjdzie niższe niż dopuszczalna wartość
    maksymalna, to podlej. Jak nie, to nie podlewaj :)

    Jak ja chciałbym miec w życiu takie dylematy.

    --
    Marcin