  • Data: 2003-10-12 19:36:00
    Temat: Re: Uzytkowanie wieczyste - problem
    Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    >aby dostać jakąs mądra odpowiedź,
    >nalezy zadac pytanie w sposób umozliwiający
    >udzielenie odpowiedzi.

    No popatrz, a myslalam, ze prawnicy stykaja sie rowniez z takimi niekumatymi
    blondynkami jak ja - i juz sie przyzwyczaili.

    >3.
    >ani Unia ani Niemcy
    >kikomu niczego nie zabiora

    Ja to wiem - jak juz napisalam - to moj ojciec zostal przez kogos nastraszony
    i nalega, zeby jak najszybciej wykupic dzialke (nie czekajac na ew.bezplatne
    uwlaszczenie).

    >Zakładajac, że przekształcenie UW we własnośc dotyczy
    >normalnej działki budowlanej, to kwota w okolicach 1500 zł
    >to jest w zasadzie darmo.

    Zdaje sobie z tego sprawe, ale te 1400 zl to jest prawie rownowartosc
    miesiecznych dochodow moich rodzicow- i po prostu zastanawiaja sie oni, czy da
    sie tego wydatku uniknac czy nie.
    Mnie dalo do myslenia, ze urzedniczka z gminy powiedziala mojej mamie, ze
    jesli zaplaci te 1400 zl, to musi podpisac papier, ze znana jest jej ustawa o
    bezplatnym powszechnym uwlaszczeniu. IMO moze chodzic o to, ze UG liczy sie z
    tym, ze uwlaszczenie moze byc bezplatne.

    >Ale bez poznania chociażby podstawowych parametrów nieruchomości nie
    >da się nic powiedziec.

    Nie chodzi mi o to, czy te 1400 zl sie oplaca czy nie (bo sie oplaca - za
    dzialke na ktorej stoi nasz dom, ca. 400 m2, we Wroclawiu), ale o to, czy
    Waszym zdaniem, bezplatne uwlaszczenie dojdzie do skutku czy nie.

    Dunia

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl