eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi › Re: Ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
  • Data: 2022-10-02 14:19:40
    Temat: Re: Ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.10.2022 o 13:59, Kviat pisze:

    > 2. W razie niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby
    > zakaźnej innych niż wymienione w wykazie, o którym mowa w ust. 1,
    > minister właściwy do spraw zdrowia może ogłosić, w drodze
    > rozporządzenia, zakażenie lub chorobę zakaźną oraz, o ile jest znany,
    > wywołujący je biologiczny czynnik chorobotwórczy,

    Może określić w drodze rozporządzenia zakażenie lub chorobę zakaźną. Nie
    określił. Określił epidemię natomiast chorboby nie określił. W myśl
    prawa po trzech latach covid... nie jest chorobą zakaźną. Wydaje mi się
    że to za długo na przypadek, więc jaki jest cel nie dopisanie tego do
    rozporządzenia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!