eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi › Re: Ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
  • Data: 2022-10-02 15:24:21
    Temat: Re: Ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.10.2022 o 15:05, Kviat pisze:

    > A na tej liście są wymienione wszystkie możliwe choroby zakaźne?

    Na tej liście są wymienione te choroby, które w myśl prawa stanowią
    choroby zakaźne. Covid z jakiś powodów nie jest.

    > Może nie wpisano na listę dlatego, bo listę (ustawę) trzeba by
    > aktualizować za każdym razem, gdy naukowcy znajdą jakąś chorobę zakaźną?

    Dlatego zostawiono to ministrowi do akrualizacji, przez trz lata nie
    znalazł czasu?

    > A skoro ustawa dopuszcza choroby zakaźne, które nie są na liście... to
    > może dlatego nie wpisano.

    A dopuszcza?

    > A ja poważnie odpowiadam.
    > Bardziej mnie dziwi, po chuj ta lista do ustawy,

    No właśnie - skoro jest, to przy założeniu celowości działań
    ustawodawcy, po coś tam jest. Jak choroby nie ma na tej liście, to
    zgodnie z prawem nie jest chorobą zakaźną (fikcja prawna).

    > A szury miały rację.

    No właśnie wygląda na to, że minister z jakiegoś powodu unika wpisania
    jej na listę. Co tworzy szurskie pytania;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!