  • 1. Data: 2022-10-02 08:59:21
    Temat: Ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W ustawie pomimo trzeciego roku epidemii najgrożnijszego wirusa na
    świecie nie udało się do tej pory wpisać covid jako choroby zakaźnej.

    Jakieś pomysły czemu i jakie to rodzi skutki? Bo zaraz kolejne dwie fale
    i jakoś tak głupio mieć kolejną falę choroby niezakaźnej i niesezonowej;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-10-02 09:09:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ... wystarczy dodać literę a aby nawet będąc tvn*owskim pojebem pojąć, że tusk to
    kutas?

    -----

  • 3. Data: 2022-10-02 09:45:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 2 października 2022 o 08:59:21 UTC+2 Shrek napisał(a):
> [...]
    > i jakoś tak głupio mieć kolejną falę choroby niezakaźnej i niesezonowej;)

    Bo wapna by zabrakło, trzebaby wypisywać.
    "Tralala, kto wie gdzie leży trup? W wapienku!" (no i macie goście audiotele, skąd
    to?")

  • 4. Data: 2022-10-02 09:53:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Jakieś pomysły czemu i jakie to rodzi skutki? Bo zaraz kolejne dwie
    > fale i jakoś tak głupio mieć kolejną falę choroby niezakaźnej i

    Co wpisanie *wprost* covid-19 do ustawy zmieni *prawnie*?
    Jak rozumiem wszystkich chorób zakaźnych tam nie wpisali choćby z tego
    powodu że to by za długa lista była.

    Ocena *polityczna* albo PR to na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2022-10-02 11:32:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2022 o 09:53, A. Filip pisze:

    > Co wpisanie *wprost* covid-19 do ustawy zmieni *prawnie*?
    > Jak rozumiem wszystkich chorób zakaźnych tam nie wpisali choćby z tego
    > powodu że to by za długa lista była.

    Jak dla mnie, skoro u ustawie jest załącznik, to skoro w tym załączniku
    nie ma wpisanego covida, to w myśl prawa nie jest on chorobą zakaźną i
    ta ustawa go... nie dotyczy.

    > Ocena *polityczna* albo PR to na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

    Pytam o prawną. Jak się dyskusja rozwinie to zobaczymy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-10-02 12:02:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.10.2022 o 11:32, Shrek pisze:

    > Jak dla mnie, skoro u ustawie jest załącznik, to skoro w tym załączniku
    > nie ma wpisanego covida, to w myśl prawa nie jest on chorobą zakaźną i
    > ta ustawa go... nie dotyczy.

    USTAWA
    z dnia 5 grudnia 2008 r.
    o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi

    Art. 3.
    1. Przepisy ustawy stosuje się do zakażeń i chorób zakaźnych, których
    wykaz jest określony w załączniku do ustawy, oraz biologicznych
    czynników chorobotwórczych wywołujących te zakażenia i choroby.
    2. W razie niebezpieczeństwa szerzenia się zakażenia lub choroby
    zakaźnej innych niż wymienione w wykazie, o którym mowa w ust. 1,
    minister właściwy do spraw zdrowia może ogłosić, w drodze
    rozporządzenia, zakażenie lub chorobę zakaźną oraz, o ile jest znany,
    wywołujący je biologiczny czynnik chorobotwórczy, a jeżeli to konieczne,
    szczególny sposób postępowania świadczeniodawców i osób narażonych na
    zakażenie lub zachorowanie przez czas określony w rozporządzeniu.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 7. Data: 2022-10-02 12:13:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2022 o 12:02, Kviat pisze:

> [...]
    > wykaz jest określony w załączniku do ustawy, oraz biologicznych
    > czynników chorobotwórczych wywołujących te zakażenia i choroby.

    Czyli punkt pierwszy wprost mówi, że kowida nie dotyczy.

> [...]
    > rozporządzenia, zakażenie lub chorobę zakaźną oraz, o ile jest znany,
    > wywołujący je biologiczny czynnik chorobotwórczy,

    No i nie ogłosił...

    > A szury miały rację.

    Szuty na razie zostawmy. Czemu kowid nie został wpisany na listę? I czy
    rzeczywuiście w takim razie ustawa nie ma do niego zastosowania? Mamy
    już trzeci rok...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-10-02 12:45:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.10.2022 o 12:13, Shrek pisze:

    > No i nie ogłosił...

    Na szybko znalazłem takie:

    Rozporządzenia Rady Ministrów
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    -Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    -Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 kwietnia 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 kwietnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 kwietnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 maja 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 czerwca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 czerwca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 czerwca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 czerwca 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 lipca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 lipca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 sierpnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 września 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 września 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 września 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 września 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 września 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 września 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 października 2020 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
    ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 października 2020 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
    ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
    ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 października 2020 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
    ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 grudnia 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 stycznia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 stycznia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 lutego 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 lutego 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 lutego 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 marca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 marca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 marca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 marca 2021 r. w sprawie
    ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 marca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 kwietnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 maja 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 maja 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 maja 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 maja 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 czerwca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 23 czerwca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 lipca 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 sierpnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 września 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2021 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
    ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 października 2021 r.
    zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych
    ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 listopada 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 grudnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2021 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2022 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 lutego 2022 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 lutego 2022 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i
    zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie
    ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
    wystąpieniem stanu epidemii

    Rozporządzenia Ministra Zdrowia
    -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca2020 r. w sprawie
    ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia
    epidemicznego
    -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie
    odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia
    epidemicznego
    -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie
    ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii
    -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej
    Polskiej stanu epidemii
    -Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2020 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej
    Polskiej stanu epidemii

    Ale nie chce mi się czytać, bo i tak szury miały rację.
    Piotr

  • 9. Data: 2022-10-02 13:02:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2022 o 12:45, Kviat pisze:

    > Ale nie chce mi się czytać, bo i tak szury miały rację.

    No to jak ci się nie chce czytać, to po co wrzucasz. Jak dla mnie
    epidemia może być tylko choroby zakaźnej, a skoro ani w ustawie ani w
    rozporządzeniu go nie ma, to znaczy że jest to celowe działanie. Jak dla
    mnie chodzi o to, żeby w razie czego (odszkodowań) powiedzieć "no
    przecież żadenj epidemii nie było".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-10-02 13:25:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.10.2022 o 08:59, Shrek pisze:
    > Jakieś pomysły czemu i jakie to rodzi skutki?

    Bo chorób masa i nie ma sensu tego do ustawy wpisywać.

    --
    Robert Tomasik