  • Data: 2010-07-26 13:05:17
    Temat: Re: Ustalenie adresu
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lip, 14:29, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:

    > Nie Policja, było w tym temacie podane kto.

    Policja jest pod ręką, więc byłoby prościej, dlatego pytałem.
    Rozumiem, że jeśli ktoś da mi w pysk i zabierze portfel, to idę na
    Policję i ona ustala dane sprawcy i sprawę kieruje do sądu. A jak ktoś
    mi powie publicznie "ty chuju", to sam muszę jego dane ustalić?

    Pozostaje więc tylko zwrócić się do Wydziału Udostępniania Informacji
    Departamentu Spraw Obywatelskich MSWiA? Nie ma prostszego rozwiązania?

    MP-B