  • Data: 2021-04-20 10:42:14
    Temat: Re: Umowa użyczenia lokalu vs umowa najmu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grozi dokwaterowanie "sublokatora"?
    Zastaw na rzeczach z tytułu niepłacenia?
    Brak pomocy ze strony stójkowych (ale przy najmie też mają w d...)?
    A może po prosty właścicielka natrafiła na taką "umowę z internetu" bo była dobrze
    wypozycjonowana?
    Niech koleżanka przedstawi właścicielce swój projekt umowy.

    -----
    > Moje pytanie dotyczy tego, co w praktyce podpisanie takiej umowy oznacza dla
    najemcy (nazywanego tu "biorącym w użytkowanie").
    > Czy jest jakiś powód, dla którego dziewczyna miałaby nie podpisać takiej umowy i
    zażądać umowy najmu, czy może bezpiecznie
    > podpisywać?
    > Pomijając samą formę umowy, to nie podoba mi się, że "Użyczający oddaje biorącemu w
    użytkowanie w celach mieszkaniowych miejsca
    > noclegowe w pokoju o którym mowa w Par. 1 punkt 1" (a we wspomnianym paragrafie
    jest napisane, że "Przedmiotem umowy jest
    > użyczenie lokalu mieszkalnego w budynku (adres)", ale zakładam, że to będzie do
    zmiany).