eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com
    przez operatora Play - podstawa prawa]
    Date: Sun, 29 May 2022 11:27:53 +0200
    <62861af5$0$483$65785112@news.neostrada.pl> <t65bci$oj2$1@gioia.aioe.org>
    <62864c7d$0$496$65785112@news.neostrada.pl> <t65rrf$tpr$1@gioia.aioe.org>
    <6286ae74$0$484$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6286b5a1$0$487$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <628bdd33$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6govv$1uhn$1@gioia.aioe.org>
    <628be863$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <t6gv94$ii7$1@gioia.aioe.org>
    <628c022c$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t6i2fa$p54$1@gioia.aioe.org>
    <6290a8ed$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t6qk18$5s8$1@gioia.aioe.org>
    <6290dc6d$0$469$65785112@news.neostrada.pl> <t6qnta$2si$1@gioia.aioe.org>
    <6290e8cc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6qus1$1ffk$1@gioia.aioe.org>
    <62911a1d$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6sqdc$1qr1$1@gioia.aioe.org>
    <629207c5$0$489$65785112@news.neostrada.pl>

    a--cechy--leczenie,artykul,1728991.html

    > To rozumowanie ma jednak kilka słabych stron. Po pierwsze, to że staram
    > się coś rozumieć, albo wyjaśnić w żaden sposób nie uzasadnia wniosku, że
    > pochwalam ten występek albo usprawiedliwiam. Po prostu stwierdzam, ze
    > tam jest wojna i ludzie strzelają do siebie - to trochę inna sytuacja,
    > niż latający z bronią po Warszawie bandzior.

    Nie pochwalam i nie usprawiedliwiam, ale...

> [...]

    > idioci, którzy próbują pouczać innych nie mając zielonego pojęcia o
    > realiach, w jakich tamci muszą podejmować decyzje.

    A mnie denerwują psychopaci, którzy zawsze znajdują dla siebie (albo dla
    kogoś) usprawiedliwienie żeby sobie postrzelać.
    Z tego co piszesz wynika, że w takiej sytuacji nawet by ci brewka nie
    pykła przed zastrzeleniem rowerzysty, bo przecież masz poczucie, że
    ratujesz życie kolegi, więc jesteś usprawiedliwiony.

    > Po trzecie żołnierz walczy o swoje i swoich kolegów życie.

    Nie.
    On tam nie walczy o swoje i swoich kolegów życie.
    O swoje i swoich kolegów życie walczą Ukraińcy.
    To on przyjechał bez powodu do nich na czołgu, a nie odwrotnie.

    > Mało kto na
    > misji odczuwa to, że reprezentuje majestat Polski i bohatersko
    > broni NATO. Życie kolegi z BRDM-a, które możesz uratować właściwie
    > obserwując wyznaczony ci sektor jest o wiele bardziej racjonalnym
    > argumentem, niż pokój światowy, dobro Polski i inne dyrdymały powielane
    > na odprawach.

    Pierdolisz. Bo masz wyprany mózg. Nie bez powodu opowiada się bajki
    rekrutom o "braterstwie broni", "braciach z okopów" itp. dyrdymały.
    Właśnie po to, żeby wyłączyli myślenie, gdy jakiś nowy hitlerek wyśle
    ich na "misję". Więc oni nie są agresorami, oni są na "misji", są na
    polu bitwy, na wojnie. I nie mordują cywili, ratują życie kolegi, bo
    przecież każdy cywil może mieć granat w kieszeni. Przestają myśleć co
    tam w ogóle robią, jaki zjeb ich tam wysłał i po co. Więc są
    usprawiedliwieni. To nie oni są winni, tylko ten zły hitlerek.
    Sprytne.
    Tyle, że to oni tam pojechali z karabinem w rękach i oni strzelają, a
    nie ten hitlerek.

    To co piszesz, to absurd i objaw śmietnika w głowie.
    Niemcy w 39-tym też do nas przyszli ratować życie swoich kolegów?
    Też "starasz się zrozumieć" ówczesne mordowanie cywili przez niemieckich
    żołnierzy, bo "ratowali życie swoich kolegów"?
    Serio?

    Normalnie aż zacząłem temu żołnierzowi na tej misji współczuć, że teraz
    będzie żył ze świadomością zabicia rowerzysty, bo przecież ratował życie
    kolegi i głupcy nie wiadomo o co się czepiają.

    > Po czwarte, wojna ma to do siebie, że po prostu żołnierze strzelają do
    > siebie.

    Jak dla mnie, to świrów chcących postrzelać do siebie powinno się
    zamknąć w rezerwacie, otoczyć wysokim murem bez bramy i przez ten mur
    przerzucać im amunicję za darmo.

    Nie jest tak, że na wojnie żołnierze po prostu strzelają do siebie.
    Jedni na rozkaz hitlerka strzelają, a ci do których strzelają walczą o
    życie.
    Po piąte, on nie strzelał do żołnierza, tylko do rowerzysty.
    A po szóste, nawet jakby ten rowerzysta był żołnierzem, to nadal ten
    strzelający jest zwykłym bandytą, bo to on przyjechał, z kolegami, na
    czołgu na rozkaz hitlerka do tego żołnierza, a nie ten żołnierz do niego.

    > I oczywiście możesz zamiast granatnika wziąć rower i czaić się z
    > nim na wrogi transporter, albo czołg, ale po prostu nie jest to zbyt
    > mądre. Żołnierz nie po to jest, by bohatersko ginąć, ale po to, by
    > zabijać wroga. Wróg może sobie nawet na bohaterstwo pozwolić.

    Za to to, co ty napisałeś jest mądre.
    Niesamowite bohaterstwo. Powinni medal mu dać, a tu w zamian głupi i źli
    ludzie szkalują go w internetach za to, że uratował życie kolegi z
    czołgu. Ci głupi ludzie w ogóle nic nie rozumieją, przecież jest wojna,
    a "wojna ma to do siebie, że po prostu żołnierze strzelają do siebie".

    I jakie głębokie. Aż do samego dna.

    > Po piąte, nikt nie jest jasnowidzem i nie może przewidzieć, że kryjący
    > się za słupem zamiast granatnika ma rower i reklamówkę z zakupami.

    To jest tak głupie, że mogłoby być śmieszne.

    Bo skoro nie można przewidzieć, to nie ma wyjścia, trzeba strzelać do
    wszystkiego. Żeby uratować życie kolegi z czołgu. Bo przecież oni tam
    pojechali ratować życie swoich kolegów w czołgach.
    Nikt nie jest jasnowidzem, ale jakoś da się przewidzieć, że może mieć
    granatnik, a nie rower z reklamówką z zakupami.

> [...]

    postrzega swojego zachowania)."

    > no widzisz, do jakich kretyńskich wniosków prowadzą Twoje wywody.

    A co kretyńskiego jest w tym, że jakby się bandyta odpowiednio wcześnie
    sam zastrzelił (zanim go złapią i powieszą, albo rozstrzelają), to
    dzięki temu wielu innych ludzi by żyło, wiele kobiet nie zostałoby
    zgwałconych i wielu ludzi nie zostałoby przez niego torturowanych?

    Podobno jesteś policjantem i nie wiesz dlaczego ściga się bandytę i
    wsadza do więzienia i im szybciej go złapią, tym lepiej?

    > Możesz spróbować ich przekonać. Mnie nie przekonałeś.

    Wcale mnie to nie dziwi.
    I wcale bym się nie zdziwił, że z takim właśnie nieprzekonaniem
    wykonujesz swoją pracę. Za którą ci płacę moimi podatkami.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj.
    Piotr