  • Data: 2021-03-23 06:07:26
    Temat: Re: Tradycyjny onecki fejk
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > [...]

    Zresztą IMHO operatorom w dłuższej perspektywie na zdrowie wyjdzie
    publikowanie "rocznych statystyk sumarycznych" wniosków o "śledzenie"
    swoich abonentów. IMHO w perspektywie "10 lat" kiedyś ktoś z tego dużą
    chryje zrobi i dla operatorów będzie lepiej operować solidnych wrażeniem
    że "przestrzegają prawo jakie jest *ale bez entuzjazmu* ". IMHO
    podejście że lepiej abonentom samemu *nigdy* nie przypominać na dłuższą
    metę to krótkowzroczna głupota.

    Ja "akcje informacyjne" typu "ChRL państwo Wielkiego Brata śledzące na
    potęgę" już widziałem, IMHO tylko idiota założy że to nie będzie miało
    przełożenia na to jak będą wyglądać "standardy" RP3.

    A co do tego co i jak piszą "niemieckie media w Polsce": Na grupie prawo
    można porównać prawo NRF i RP w kwestii co, jak, komu i z jakimi szykanami.

    --
    A. Filip