  • Data: 2002-07-04 06:20:39
    Temat: Re: Tatuaze i wojsko.
    Od: Remek <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli to nie jset 100% sciezka zeby sie od woja wymigac... ktos zna moze cos
    > pewniejszego ? Udawanie durnia, i dostanie kategorii B nie bardzo mi pasuje
    > ;)

    Witam

    Nauka, jedyny zywiciel rodziny (najlepiej 2 dzieci), Sluzba w policji - ale
    i tak szkolenie trwa ok 8 m-cy a potem jak nie masz chodow albo sobie nie
    zalatwisz to moga Cie niewiadomo gdzie przydzielic. Owszem mozna sie rzucic
    na lekarzy z komisji i udawac wariata - ale co to da. Moze kiedys w Twoim
    zyciu bedziesz potrzebowal kategorii A.

    Pzdr.
    Remek