  • Data: 2004-05-06 11:39:49
    Temat: Re: TVP i...
    Od: "Leszek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr 'judash' Kostrzewa" <hawat@_CUT_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.05.05.18.51.04.187312@_CUT_wp.pl...

    > Kiedy w linuxie jest cos "nie do przejscia w normalny sposob" to odpalam
    > emacs i przerabiam jakis kod wg potrzeby.

    A po co się męczyć jeśli XP-ek Cie wyręczy ?
    Nie mam z nim zadnych problemów. Używanie linuxa to na dzisiaj płynięcie pod
    prąd.

    > Co mnie przeraza? Lenistwo. Olbrzymie lenistwo i brak inwencji. Ludzie
    > kochaja rozwiazania podane pod nos i brak im przyslowiowej ikry by zrobic
    > cos samemu.

    Samochód, telefon lub mikrofalówkę też sam robisz? Komputer dla mnie to
    narzędzie a nie cel.Ma działać, tzn. robić to co każę i potrzebuję bez
    potrzeby "znania się".

    > Swiat sie zmienia, lecz u nas jak zawsze...

    Ile procent komputerów w Niemczech (czyli "w świecie") pracuje pod linuksem?
    Zakładam, że 90% domowych komputerów działa na sofcie Microsoftu.

    --
    Pozdr
    Leszek