eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-08 15:20:13
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie.

    Cieszę się, że w końcu dostrzegłeś dno głupoty swojej własnej argumentacji.
    Trochę to trwało, ale progres jest. Brawo.

    > Myślałem, ze choć podniesiesz
    > argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć było
    > zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił, to by chyba
    > poza Tobą nikt nie wpadł.

    Heloł! Problem w tym, że na ten kretynizm wpadłeś właśnie ty.

    Nie spodziewałem się, że nie będziesz się zgadzał ze swoimi własnymi
    argumentami, które tylko za tobą powtórzyłem. To pewnie jakaś nowa tradycja.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr