eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-08 16:00:02
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:606dbd20$0$515$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 14:14, J.F. pisze:

    >Pywa, że nakleja na drzwiach. Przerabiałem taki temat nie jeden raz.

    >Intrygujące. Na kawę?

    Na inspekcje.
    A nie ... na kontrole

    https://www.gunb.gov.pl/strona/kontrole-stanu-techni
    cznego-obiektow

    Ba,
    https://www.inspekcjadomu.pl/porady/obowiazkowe-prze
    glady-budynkow-jednorodzinnych/

    >Nie wiązał bym stanu technicznego budowli z obostrzeniami.

    Ale zeszlo na budowe.
    I tu masz racje - jak zatrudniasz "firme murarska", tzn chyba
    "przedsiębiorstwo" formalnie, to ona dba.
    A jak czlowieka-murarza, czyli pracownika, to ty o niego dbasz.

    No tak, ale ksiadz nikogo nie zatrudnia, pracuja spolecznie.
    Gorzej z tymi, co placa aby nie pracowac samemu :-)

    J.