eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 05 Apr 2021 21:01:55 GMT

    > Nadal nie zrozumiałeś :-)

    To moze popracuj nad jasnoscia przekazu bo ja ogolnie dosc kumaty
    jestem...

    > Że starasz się. Otwiersza oczy. Coraz więcej dostrzegasz.
    > Postudiuj BUSHIDO. Spróbuj ze światłem księżyca poeksperymentować,
    > bo na razie tak w pełnym słońcu działasz. niby widać wyraźnie, ale
    > niekoniecznie to, co najważniejsze.

    Och mistrzu, wyprowadz mnie na własciwa sciezke ;-D

    > Moze u Ciebie. U nas nie ma takiego zwyczaju. Sklepów masa. Czasem
    > do mięsa na dobrych stoiskach się kolejki na kilka osób zdarzają,
    > ale to szybko te dobre stoiska otwierają w innych sklepach, albo
    > ludzie odkrywają nowe dobre wędliny.

    Czyli maja w dupie obostrzenia?

    > Zastanawiam sie, z czego moze różnica wynika,, bo nie mam powodu
    > sądzić, ze kłamiesz. U nas handel obliczony na masę gości, a nie
    > przyjeżdżają.

    Mam ci zdjecia przysłac?

    > Przyjedź. Zobacz. U nas ludzie jakby mądrzejsi niż w stolicy. Do
    > słupów mniej skorzy sie wiązać. Na torach tramwajowych nie
    > siadają. Da sie normalnie żyć. jak obserwuję czasem, co się w tej
    > stolicy wyrabia, to uważam, że powinno się ją do Krakowa przenieść
    > po prostu.

    wpisałem sobie z cieawości do googla:
    https://gazetakrakowska.pl/zakopane-kolejki-tylko-do
    -lidla-odstepy-
    jednak-sa-zbyt-male/ar/c1-14893741

    https://gazetakrakowska.pl/zakopane-przedswiateczne-
    zakupy-kolejki-
    przed-supermarketami-zdjecia/ar/c1-14909550

    Chcesz powiedziec ze nie ma takiego zwierzecia jak zyrafa? ;-D

    > Nie. To problem tego, co chce ukarać kogokolwiek.

    sparafrazuje - jebac obostrzenia w kosciele.
    No to o tym cały czas mowa - o wybiorczym traktowaniu,

    > Ależ ja nigdy nie twierdziłem, że o brak możliwości liczenia
    > chodzi. U nas kościoły są pustawe bez obostrzeń. Już od wielu lat,
    > jak chcesz sam się w ciszy pomodlić, to spokojnie znalazłeś sobie
    > kącik, gdzie nie tylko w pobliżu nikogo nie ma, ale pewnie nawet w
    > polu widzenia.

    Aha, czyli cała rozmowa o kosciołach w których bywa 2-3x wiecej ludzi
    niz powinno to bujda na resorach i gadamy od 10 postów o czyms co nie
    ma miejsca?

    > Są. Oczywiście. Inaczej Ty i Kviat byście "wścieku macicy"
    > dostali, ze nie ma.

    Dziekuje ci za to jakze kulturalne podsumowanie.

    > Ja jestem praktykiem, a nie teoretykiem.

    Ja jestem pragmatykiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy