eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-05 00:20:27
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2021 o 16:59, Budzik pisze:

    > Własciciel nie odpowiada za firme?
    > A co grozi kierownikowi zmiany?
    > I dlaczego w TV słyszałem ze polityxcy mowili ze za łamanie obostrzen
    > firmom beda zabierane dotacje antycovidowe które dostali?

    Politycy różne rzeczy opowiadają. Czasem im się radośnie wydaje, ze
    zawsze mają racje.

    > A nie wymaga starannosci etc?
    > Wystarczy olewac?

    Zajrzyj. Jaki jest sens, bym ja zaglądał?

    > Sanepid nakłada kary na postawie kodeksu karnego?

    Czasem tak. Czasem nie. Zależy które i za co.

    > Czyli jak przyjda do mojej firmy to moge powiedziec ze nic nie wiem o
    > obostrzeniach?

    Możesz :-0

    > Dzieki temu nie bedzie mnie mozna posądzic o umyslnosc.

    Zajrzyj do ustawy. Jak ja zajrzę, to nic to nie da, bo Ty nadal nie
    będziesz wiedział.

    Miło, że mogłem pomóc :-)

    --
    Robert Tomasik