eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca złodziejRe: Sprzedawca złodziej
  • Data: 2019-01-12 15:46:12
    Temat: Re: Sprzedawca złodziej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11-01-19 o 22:59, Budzik pisze:


    >> Generalnie porada kolegi ukrywającego się pod ps. "u2" jest celna,
    >> tylko nie wiem, czy zdaje on sobie sprawę z tego, co proponuje.
    >> Będzie trzeba dowieść, że:
    >> 1) Sprzedawca wysłał dokładnie ten przedmiot, który mu odsyłamy.
    > Wydaje sie ze nie ma w tym temacie miedzy nami sporu

    Na razie, to on w ogóle Cię lekceważy. Spór sie zacznie.
    >
    >> 2) Że zawarto umowę o dostawę części do określonego pojazdu i
    >> faktycznie przesłany przedmiot nie pasuje.
    > Przed zakupem był mail z podaniem nr VIN potwierdzajacy ze czesc bedzie
    > odpowiednia.

    To punkt dla Ciebie. Wyślij mu listem poleconym odstąpienie od umowy z
    prośbą o wskazanie, gdzie i jak masz mu wysłać towar.
    >
    >> 3) Że złożono oświadczenie o niegodności towaru z umową (bo amo
    >> odesłanie, to trochę jakby coś innego).
    >>
    > Jest cała korespondencja mailowa w której tłumacze sprzedawcy czym sie
    > rozni zwrot w ciagu 14 dni bez podania przyczyny od zwrotu z tytułu
    > niezgodnosci i jaki jest powód mojego zwrotu.

    I sprzedawca kazał Ci wysłać przedmiot?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1