    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f5b0b6d$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <cLV6H.194418$Ai5.160496@fx30.ams1>
    <5f5c8043$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <oK%6H.312141$WO.32538@fx38.ams1>
    <5f5cc059$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <4Hd7H.376633$jbb.142819@fx44.ams1>
    <5f5e22b3$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <62z7H.243567$Nj4.241747@fx24.ams1>
    <5f5f772f$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <ugX7H.141804$8b2.1513@fx07.ams1>
    <5f60b49a$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <I1y8H.619868$iXb1.22536@fx03.ams1>
    <5f632b98$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 17 Sep 2020 14:52:34 +0200

    Skoro nie wiesz, że AED nie przydałby się, to decyzja jest oczywista.
    Wydajesz AED.
    A nie, że tłumaszczysz, skoro nie wiem, to nie dam. To absurd jest.

    > Może, ale nie ma przepisu "Kto nieumiejętnie udziela pierwszej pomocy".

    Został poproszony o wydanie AED przez osobę udzielającą pomocy.

    Ktoś prosi cię o pasek, a ty zaczynasz pieprzyć, że nie dasz, bo nie
    wiesz, czy przypadkiem udzielający pomoc ma zwidy, że poszkodowany ma
    upiedroloną nogę i bez sensu awanturuje się o pasek, bo to jakaś
    histeryczka, która chce ci ukraść pasek...
    I do tego jeszcze niewydanie paska próbujesz podciągnąć pod nieumiejętne
    udzielenie pomocy... jak wielkie trzeba posiadać umiejętności żeby
    wyciągnąć pasek ze spodni (albo AED z szafki)?
    Ręce opadają.

    Nie możesz pójść osobiście, to nie wnikasz w to, czy ktoś założy TWÓJ
    pasek nieumiejętnie, tylko dajesz mu pasek.
    Bo jak nie, to podpadasz pod cytowany tu już wielokrotnie paragraf.

    Reszty twoich dywagacji bez związku nawet nie ma co komentować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr