  • Data: 2003-10-25 15:19:51
    Temat: Re: Sposob na halasliwych sasiadow ? HELP !!!
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bndujv$g3d$1@news.onet.pl>, Margarita wrote:
    > Moze blahe pytanie na powaznym forum, ale dla mnie to powazny problem :(
    >
    > Moj sasiad mieszkajacy pietro wyzej non-stop slucha bardzo glosnej,
    > "lupiacej" muzyki.
    > Gdy prosze o przyciszenie sasiad twierdzi, ze od 6 do 22 wolno mu wszystko.

    Twierdzić to sobie może. Zajrzyj tutaj:
    http://lwzhow.republika.pl/prawo.htm
    Nigdzie nie ma mowy o żadnych godzinach, godziny mogłą się pojawić
    najwyżej w regulaminie waszej spółdzielni lub wspólnoty.

    > Czy nie ma
    > jakiegos prawnego sposobu na powstrzymanie go od halasowanie w ciagu dnia ?

    Jest, ale wiele zależy od współpracy SM i policji. Niech najpierw
    pouczą, a jak nie odniesie skutku, sąd grodzki.

    Renata